Τα eshops όπως έχουμε δει σε προηγούμενο άρθρο αυξάνονται καθημερινά. Μαζί τους αυξάνεται και ο ανταγωνισμό΄ς. Πως θα καταφέρουμε να αναδείξουμε το δικό μας eshop έναντι των άλλων; Πάμε να δούμε ένα ένα τα απαραίτητα χαρακτηριστικά που πρέπει να έχει το eshop μας προκειμένου να ξεχωρίσει έναντι των υπολοίπων.
Όμορφο design, διότι η πρώτη εικόνα είναι άλλωστε το ήμισυ του παντός!
Σωστή και ξεκάθαρη αρχιτεκτονική. Τα προϊόντα και οι κατηγορίες να είναι οργανωμένα σωστά ώστε ο επισκέπτης να βρίσκει εύκολα το προϊόν που θέλει χωρίς να χάνεται.
Σ’ αυτό θα βοηθήσει επιπλέον μια μικροεφαρμογή αναζήτησης προϊόντων εμπλουτισμένη με διάφορα χρήσιμα φίλτρα όπως αναζήτηση βάση τιμής, μάρκας, χαρακτηριστικών που θέλει να έχει ο πελάτης, βάση βαθμολογία κριτικής , μεγαλύτερης ζήτησης και προϊόντων σε προσφορά.
Η ταχύτητα φόρτωσης των σελίδων να είναι όσο το δυνατόν πιο γρήγορη.
Το eshop να προσαρμόζεται σε όλες τις διαστάσεις οθονών .
Να υπάρχει ποικιλία στις μεθόδους πληρωμής και αποστολής.
Εγγραφή σε πλατφόρμα ηλεκτρονικών αγορών όπως το skroutz, ώστε η επισκεψιμότητα του eshop να είναι ακόμα πιο μεγάλη.
Αφήστε μια απάντηση